lördag 19 april 2008

Idag har det varit en lat dag för mig. Jag va helt slut efter gårdagen så jag låg i sängen till kl.12... Det va riktigt skönt och jag känner nu att jag verkligen behövde det. Andreé och Leon fick gå till affären för att inhandla lördagsgodis, dom behöver ju också få lite tid för sig själva.

Inga sammandragningar idag, första dagen på evigheter som det är så :) Ingen kan vara gladare för det än jag.
Jag tycker fortfarande att tiden bara rusar iväg... hade gärna stannat upp lite och fått känna efter hur det här känns egentligen men det finns det ingen tid till. Just nu älskar jag verkligen att vara gravid, kanske är det för att jag absolut inte vill att grodan ska komma nu eller så är det bara för att jag trivs. Jag och Andreé har det bättre än aldrig förr, Leon är underbar (om än lite trotsig) och jag mår så bra när jag tänker på att det kommer bli bra. :) Men den här tiden till att tänka att vi ska bli 4 i familjen, och hur vi ska lägga upp våran vardag finns inte. Allting händer hela tiden och det får aldrig vara riktigt lugnt så man tar sig inte tid till sina egna tankar.

Nu så här på kvällskvisten kan jag ångra lite att jag inte varit ut någonting idag, jag har missat en hel dag ute i det underbara vädret. Men det kommer ju förhoppningsvis fler soldagar, såg att det lovades sol imorgon också :)

Nu blev jag lite trött i ryggen...
Later!

Inga kommentarer: