måndag 21 april 2008

Man blir verkligen bortskämd när det är sånt här underbart väder... Vi har balkongdörren öppen klockan halv 7 på kvällen och det är bara ljuvligt.

Idag har vi varit på öppna förskolan, jag skulle lämna in urin-prov så då passade vi på att leka lite också :D
Hoppas nu att det inte är något allvarligt med dessa bakterier som dom upptäckte. Hoppas att jag får svar snabbt.
Leon tyckte att det va lämpligt att kliva upp kl.5.30 i morse :/ Jag gillade inte den tanken så han fick snällt gå och lägga sig igen. Sen kom han tillbaka 7.30 det var mycket lämpligare. Men jag va helt slut när vi kom hem från öppna så efter lunchen blev det en vila för mig. Andreé och Leom gick ut för att röja upp på baksidan.

Hoppas att det är sämre väder imorgon för då ska jag sitta på föreläsning hela dagen.

Nu: film med skrutten!
Later!

Inga kommentarer: