fredag 18 april 2008

Vad ska man säga om denna dag då?
Jag är iallafall helt slut :) Men sådär lyckligt slut.
När jag och Tove satt och åt lunch så kom vi på att vi åker in till stan, och snabbt så va vi på väg till stora staden som Leon så fint kallar det.
Väl där åkte vi till Babyproffsen för att hämta ut baby boxen, den stod ju tyvärr på Andreé som va på sjukhuset så jag slog ihop en lögn och sa att han låg inne och att han inte kunde hämta ut den osv. ;) Det gick bara bra. Man fick en ganska fin blöjhink och en MASSA reklam!
Sen åkte vi för att hämta upp Andreé på sjukan och vidare till barnenshus, men jag blev inte klokare...
Sen handlade vi och åkte hem.
På väg hem får Leon jätte ont i magen, och USKAN i mig säger att det kanske är något allvarligt för Leon brukar inte klaga på magont i onödan (efter all magknip han haft p.g.a mjölkallergin) efter kanske 2 minuter så kräks han i Andreés hand. Så vi fick stanna nästan mitt i vägen för att han skulle få kräkas mer. Och mer kom det... men sen dess har det varit lugnt och han har till och med fått i sig middag. Peppar peppar så va det ingen magsjuka.

Nu ska jag lägga mig i soffan och inte kliva upp förrän jag ska sova ;)
GODNATT!

Inga kommentarer: